Mag och Tarm studie

Ja nu har ja precis ätit frulle med min karl.. Och vi ska snart åka.. Han sak till jobbet på kurs idag me och ja ska till US..

Ja åker ju me honom in till stan och stossar runt lite innan ja ska va på mag & tarm och lämna blodprov...och bli intervjuad.. Spännande.. :D

Annars händer det inte så mycket här hos oss.. Ska troligt vis åka och köpa ett par skor till mogge i em.. han fiock pengar av pappa & gun när han fyllde som passade bra.. Han är stort behov utav det.. Tusen tack !!!
Tror det blir ett par Fred Perry skor..Han vill ju ha ett bar gympa skor om man säger så, vita i skinn. Så det låter och passar in på ett par sådana..

Nehe nu ska vi åka..

Ha en bra tisdag..

Pöss på er

http://antonkraft.blogg.se/images/2009/fred-perry-sko_25998240.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0