Mogges Födelsedag

Vad är det för en dag, Vad är det för en dag,
-Jo det är ju Mogges 29 års dag
Hurra Hurra Hurra

Och din födelsedag får han fira på jobbet, skojsigt för honom eller ej..
Men vi firade honom lite igår, han fick paket och vi hade en mysig födelsedag
Ni skulle sett va snygg han va en 1 av dom nya t-shirtarna han fick av mig och Tuwis.. Ullala.. :D
Iveckan ska han få ännu mer paket av mig och tuwis..jäkla CSN:s fel att han inte får dom idag..
Firandet av honom sker när vårat badrum e klart!!

Han önskar sig:
  • Presentkort på Stadium
  • Björn Borg / Calvin Kein Kallingar
  • Kläder
  • Pengar

Det är vad han sagt till mig..

Grattis igen älskling ses senare sen
Älskar dig MASSA

Grattis Pussar till världens bästa pappa och blivande Man ;)

Din Tuwis & Fia





Ska göra precis som pappa.. :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack gumman! Vi beställer från jamesallen.com, blir mycket billigare så än att köpa ringar i Sverige.

Blir nog att skicka efter klänningen från Kina eller nåt för någon tusenlapp, kopiera en märkesklänning :-)



Det blir nog 11-06-11, Pingstafton och med största sannolikhet på Bjärka-Säby slott.

Känns skönt att vi kommit en liten bit på väg i alla fall...



Har ni bestämt var ifrån ni ska beställa blommorna? Det skiljde massor i pris när du kollade upp det va?



Ha en jättebra helg ni med!



Kram

2010-08-21 @ 15:48:06
URL: http://fru-jensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0