Onsdag Morgon

Natten har vart kall och såå svettig, vid 5 imorse va ja tvungen att öppna fönstret helt, ja svettades i hjälp..
Annars har ja inte vågat ligga sj i min del av sängen ja har legast så nära Mogge i natt så det är inte klokt.. Sov lite oroligt på förnatten av denna otäcka film men sedan har ja inte märkt av det.. Men den ploppar upp i mina tankar titt som tätt.. jäkla skit film.. Hmmm Aldrig mer se en sådan!!!

Nu ska vi snart gå iväg till dagis och lämna sessan, och ja sak me bussen till skolan, i dag är det start av sjukvård.. skojsigt..

Ha en bra onsdag puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0