Regn och mer regn

Ja igår hade vi gårds fest, der började bra kan ja lova. Musiken kom på barnen busa, grillarna tändes och när vi skulle sätta oss och äta så öppnades himlen.. Han där uppe vill inte att vi skulle ha skoj..
Alla trotsade vädret satt med parasoll, paraplyer.. Så vyn uppifrån va nog rolig.. :D Hahhaa
Vid 19 så verkligen spöregnade det, vi packade in och la barnen... Killarna satt kvar och drack, sedan kom ja o en tjej till ut.. Men vid 21 så vart det blött och kallt kan ja lova.. Så då gick vi in till oss.. Tuwis sov såå sött och stördes inte.. Eller vi va 4 st , 3 efter ca 20 min.. Så vi satt bara och prata ... Ja råkade somna inne hos tuwis vid 24.00 tiden när hon vaknade till.. Mogge kom in och väckte mig vid 01.30 eller nått sådant, då hade även dom 2 gett upp.. :)
Men det va skoj. måste säga att vi har nog dom bästa grannarna.. :D Super trevliga allihoppa..!! Tack för igår.. :D

Idag är min förkylning värre, totalt täppt,samtidigt som det rinner.. Usch, detta gillas inte kan ja lova.. Mogge jobbar.. Så dagen kommer bli väldigt lugn..:D

Ikväll blir det att titta på Twilight Eclipce..:D Längtar!!

Ha en bra Söndag

Pöss på er

http://liberius.blogg.se/images/2009/y1ppyfdvqinlwpl1dheozdnyikfjbb3xut4g2ub20kv8vlkcephpyuwltw2hxd69ei9cy6zl67odl8_picnik_28322218.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0