Regningsöndag = Film söndag

Ja igår va det lördag för er som inte visste det, hahah såå himla dumt och skriva,, men men vi som läser/följer min blogg vet att ja inte kan skriva, att det inte är min starka sida.. me ja hoppas att ni allafall förstår vad ja menare.. :D

Igår när Mogge kom hem från jobbet så gick vi en promenix, första stoppet va på macken för att pumpa Mogges cyckel sedan till affären för att köpa lite gotte till kvällen.. :D Det blev en promenix på 1,15 min bra motion.. :D
När vi kom hem vart det middag, makaroner och korv, verkligen mys mat, eller ej.. Tuwis va sååå trött så hon hoppade i säng ganska omgående..
När hon väl somnade så satte vi oss på balkongen, tände ljus och öppnade Bacardi Razz flaskan och tog oss ett gott glas av detta och fruktsoda.. Tiden bara sprang iväg helt plötsligt va kl: 23.45.. Den går fort när mna har trevlig..
Det blev mycket prat om bröllopet, minnen från förr.. Ja trevligt helt enkelt!!

Och nu är det redan söndag, sista dagen av "ledighet" imorrn börjar skola... Jag är faktiskt nervös, även att det är 3 :e terminen.. Men som ja skrev i förra inlägget är det nog mycket för vad som kommer hände sedan!!

Idag jobbar mogge och ja & min prinseddan har det mysigt hemma, hon har nu fått sitt lördags godis som hon missade igår och vi ska kolla på film och bara ha en slappar dag i soffan.. mysigt va!! Blir nog kanske lite ute lek me senare.. Men just nu regnar det!!

Vad händer hos er idag?

Ps: Idag är det 2 månader sedan ja slutade med kortisonet och det känns sååå bra.. Mogge säger att ja har blivit smalare i ansiktet och ja känner på kroppen att ja har gått ner lite iaf.. Så det känns väldigt skönt kan ja lova!! Underbart! Hoppas bara ja kan fortsätta utan kortisonet läääääänge nu!!

Nää ska mysa med sessan nu

Pöss på er

http://www.ginza.se/Archive/Images/item_img_verylarge/2136.jpg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0