Salt

Ikväll somnade Tuwis direkt efter middagen, runt kl. 19 så somnade hon i soffan till Dumbo..:D Gullungen.. Hann inte ens säga nattis till henne.. och när ja inte hinner göra det så känns det som det är nått ja glömt och saknar.. Men jag har vart inne och pussat på henne flera gånger, hon sover så sött.. Mammas lilla snuttis..

Imorrn blir det att mäta och fixa bröllopsklänningen, och välja ut Annies klänning me.. Gun ska me och Annie såklart..Mogge är inte så intresserad så han slipper.. Så ja har två som e me om smak och råd.. Det är bra.. :D Kommer bli skoj och spännande.. och nu är det verkligen på riktigt och nära.. :D Shit va nervös man blir.. Det kommer troligtvis va en av dom största dagarna i mitt liv iof inte större än när mitt/mina barn föds..

Ikväll har vi kollat på film igen, filmomaner eller nått har vi blivit.. Vi såd filmen Salt med Angelina Jolie riktigt bra faktiskt.. Vi pratade inte med varann på hela den första timmen..
Se den rekomenderar den starkt...

Betyg: 4 / 5

Om: Evelyn Salt (Angelina Jolie) är en CIA officer som har svurit en ed om
trofast tjänstgöring och att kämpa för sitt landet. När hon blir anklagad för att vara en rysk spion flyr hon för att rentvå sitt namn och för att en gång för alla visa att hon är en sann patriot.


http://www.imfdb.org/images/5/5d/Salt_film_poster.jpg

 

Nu ska vi se ännu en film med Angelina Jolie Changeling, hoppas den är bra den me återkommer med vad ja tycker

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0