Ute kväll på staden... :D

Japp idag har jag jobbat mellan 7.30-15.30.. Mogge o Tuwisva och hämtade mig.. Och sedan så åkte vi och köpte lite blommor och åkte ut till Vreta Kloster kyrka där både mogges farmor o farfar och min gammel farmor-farfar ligger.. Så vi satte lite blommor.. La även en ros på en kompis dotter som ligger där... :'( Stackart liten..

Och nu har ja gjort i ordning mig och sitter och väntar på att klockan ska gå så ja kan gå ut till bussen, ska nämligen sätta mig på en uteservering i dag med Milla hon kommer hem från sthlm idag.. Skoj!! Va så länge sedan.. !!

Nää nu måste ja kila ha en bra kväll..

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0