Dåligt

Japp shit vad dålig jag har vart att uppdatera bloggen, men jag har vart såå trött i veckan måste ja då försvara mig..:D

Har jobbat A-turer hela veckan som betyder 6.45-15.15 och sedan tagit hand om hemmet efter det så då får man va trött va.. klockan har ringt kl: 04.50 varje dag..... *gäsp* Så imorrn ska det bli skönt att inte behöva vakna så tidigt.. :D

Jaha veckan har annars vart lugn, igår torsdag så är ÄNTLIGEN vigselringarna betalda och beställda och iväg skickade för gravering.. Såå skönt att vi äntligen har bestämt oss och att det är klart.. Kan bocka av ännu en sak på bröllops listan.. :D

Idag va det ju även sista dagen på praktiken uppe på BAVA, det kändes mycket tråkigt.. Det har vart 5 veckor fulla av lärorik info och bra människor och roligt jobb... Verkligen nått ja skulle kunna arbeta med.. Ja bjöd på kladdkaka och grädde.. Och det vart mycket uppskattat utav både kordinatoor, ssk,bsk och läkarna bra bra!! :D


Nu på kvällskvisten har vi ätit tacos och Tuwis är så duktig när vi äter det hon äter oxå en "rulle" med grönsaker och kött i.. Mjuktbröd alltså!! Hon tycker det är jätte gott och så säger hon när vi frågar om hon vill ha som mamma och pappa: - mm det vill ja, ja är en stor tjej nu.. Så söt eller hur!? hihi Mammas gullunge

Nu är Tuwis och Mogge precis uppkommna från badet och ska se om ja kan få på Tuwis nån pyjamas om en liten stund, brukar blir lite kamp då..

Imorrn åker vi till min farmor och farfar nere i blomstermåla, det ska bli mysigt och skoj och få träffa dom.. Och Mogge har inte vart nere hos dom nån gång ännu... Så skoj.. Men ska köra mycket försiktigt och hålla avstånd.. Och vi ska ha med oss massa filtar, mat och bra kläder ifall nått skulle hände men det hoppas vi inte...


Nu pyjamas tajm, glöm inte IDOL ikväll... Kvartsfinal..:D

Ha en trevlig fredag

Pöss på er


 




Kommentarer
Postat av: Jesse

Hallå där tjejen! Vilken fin blogg har du, har du gjort designen själv?



SÖt hon är eran tjejja :D

2010-12-03 @ 19:33:15
URL: http://jesse-paloma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0