Fira examen samt en final!

Japp nu är ja iordning gjord för kvällen, kvällen till ära så blir det klänning.. inte ofta ja har klänning när ja ska ut eller rättare sagt aldrig..
Men idag ska vi ju fira att vi har tagit examen och är nu undersköterskor..:D
Blir middag på Harrys och sedan får vi se vart kvällen slutar, känner ja mig sj så vet ja.. ;)
Men ingen tequila ikväll.. :)

Har ju även en sak till att fira kväll och det är ju att Svenska Handbollsdamerna vann matchen idag och är så klara till FINAL.... Härligt tjejer.. :D

Nää måste kila ha en bra kväll för det ska ja..

pöss och hej

http://www.fest.nu/fest_nu.jpg

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

grattis!

jag är nu även barnskötare!

2010-12-19 @ 09:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0