Injudningarna klara, Jippi!!

Jaha snön ligger kvar och idag är det mörkt ute.. Tuwis har inatt sovit lugnare, hon vaknade till vid 4.30 och Mogge bara då över henne till mig.. För han satt fortfarande och tittade på TV.. Galen karl denna..
Jag va så trött så ja la bara på henne täcke och sedan pussa på henne och höll om henne och sedan somna på 2 röda igen.. Och sov ende till kl: 7 imorse då Tuwis sa att hon vill titta på bompa men tala om för henne att det fortfarande va mitt i natten så hon fick sova en liten stund till.. hon la snuttis på huvudet och nappen i munnen och somna omgående och vakna vid 8.30 ist.. Det är bra, det är att sova en liten stund till..:D Mammas tjej.. Hon va nog oxå trött..:D
Dessa dagar har vi ju inte gjort nått speciellt, bra åkt pulka och slappat hemma.. Och även det blir man förslappat utav.. Är verkligen inte van med detta.. Man är ju trött 24/7 tyvärr, när man inte träffar folk, umgås, hittar på saker.. Usch, inget liv för mig att bara vara hemma!! Men skönt imellan åt!! Hihih
Men jag är så social av mig så ja vill ha folk om kring mig.. Mogge och Tuwis gillar det me!! Skönt att man är likadana när man är en familj!



Idag fick ja info innan Mogge åkte till jobbet att injudningarna till bröllopet är klara att hämta, JIPPI.. Men då ännu ett problem.. kuvert till korten.. Det har inte ja tänkt på.. Det är ju en annorlunda storlek på dom så svårt att hitta.. Antingen så får ja köpa kuvert som inte passar som är ett annat format än kortet eller så erbjöd Lina sig att göra kuvert tillsammans med mig så det blir samma ..:D Vi får se om vi orkar sitta och göra så många.. hihihi Knäpp ja e som inte tänkte på det!! Men Men har man inte jobb så skaffar man sig det eller hur?? Hihih

http://www.deskstore.com/WebRoot/Store/Shops/deskstore/461F/D61E/752A/3508/0B75/0A0A/6450/D069/gmund_0020_red.jpg



I em så kommer mamma hit hon ska hämta Tuwis från dagis, då vet ja någon som kommer hoppa av lycka när Tuwis ser Mormor komma in genom dörrarna.. Ja ska till körkskolan och sedan hem igen och umgås med mamma..:D Mysigt!!!

Nehe, ska hoppa in i duschen innan bussen går mot körskolan, ha en bra dag.. Pöss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0