Mellandagarna

Ja imorse ringde denna otäcka klocka, vart lite rädd när ja vaknade när inte sessan låg nära mig.. Brukar va så varmt och mysigt men nu va det kallt.. men kröp nära Mogge några minuter och myste lite innan ja klev upp.. ;)
Kroppen va vakne med inte ögonn så när ja skulle sminka mig så va det inte så lätt.. ;/ Men men det blev som det blev..

Va inne och pussa på tuwis med innan ja åkte iväg till körskolan och hon sov som en stock i hennes "ny möblerade" rum.. Är nöjd än så länge med möbleringen.. Men sen så fyller hon snart me.. Men då ÖNSKAR VI/HON INGA LEKSAKER TACK!!! Hon har aldelles för många vi har inte ens plockat upp alla som hon fick i julklapp för vi får inte plats.. utan då önskar vi oss hellre lite äventyrs saker som presenkort på kolmården, astrid lindgrens värld för det är sådant HON uppskattar.. Lite ute leksaker men absolut INTE LEKSAKER till rummet.. Då bryter alla ihop..hihihhi

Ja idag hade jag körlektion, körde inte med den körläraren ja brukar så ja va väldigt nervös måste ja erskänna.. Men det gick ok.. Men blir lite besviken på mig sj.. Men så är det väl när man är nervös, man är lite slarvig och tänker inte riktigt.. Efter det så vart det en frulle på Esspresso House innan stan öppnande kl: 10.00 och då blev det ett snabb varv, hittade en sådan snygg skjort tunika på H&M till mig, 2 par örhängen och ett hårspänne.. Köpte inget onödigt utan sådant va behövde.. Letade efter en vit skjorta till baby och några snygga tjocka tröjor men hitta inget ja fastnade för så får ta ett varv en annan dag.. Han är väldigt petig vad han ska ha för kläder.. Inget som han inte gillar kommer på.. ;)
Och ja va igentligen ute efter en bolero till mig men hittade ingen heller.. :( Men men finns fler dagar!

När ja kom hem så vart snuttan så glad, och hon latjade för fullt, vi åkte sedan till besiktningen och bilen fick G, skönt!

Och sedan vart det ett varv till Mogges jobb för att köpa bomber till helgen som kommer ;) Han köpte inte det minsta om ja säger så.. Så nu är han nöjd..:D
Mina fina sitter i badet medans ja pluggar lite körkort teori, snart kommer dom upp och då massa mys innan Tuwis ska sova..

Hoppas ni har haft en bra dag me.. Och njöt av den sista tiden på detta år för det gör vi!!!

Pöss på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0