Min Tv kväll :D

Idag när vi kom hem från dagis så har vi inte gjort nått.. Vi har bara kopplat av, slagit in lite julklappar till, myst, busat, kollat på film...
Skulle skriva en lista på allt vi har köpt till Tuwis i julklapp men ja kom inte ens ihåg hälften.. 17 klappar ligger klara till henne men fick bara upp 9 st på listan.. Hoppas bara inte ja har så dåligt minne så ja köper två likadana.. :S Vart visst lite så här på kvällen lite hem klickat från Ellos me.. Tuwis behöver mjukis set (alltså zipp tröja och byxor) i samma serie.. Så klicka hem ett rött sådant plysch sett till henne, Mogge fick välja färg och även nya Hello Kitty trosor.. Så 1 till julklapp där..:) Inte ett dugg bort skämd.. hihihi Men det är så det ska vara!!!  Är ju inte klara ännu men snart så..:D

Kvällen har även bestått utan av Handboll Damer Sverige - Tysklad och sverige vann.. :D Jippi.. Bra jobbat!! Mogges kusins sambo spelar ju där, extra skojigt att titta då.. :D

Tuwis ville inte sova i sin säng idag, det va bara våran säng som gällde, men hon fick sova i sin säng. Men pappa fick inte natta henne, då bara skrek hon och va helt hysterisk.. Men när ja kom så vart hon lugn och somnade på 3 min ca..:D Skönt för henne.. hon va så trött.. Men hon vaknade efter ca 30 min och ropade och hon sa då när Mogge gick in:- Pappa, ja drömmer.. Så söt.. Men verkade inte som hon tycjte det va nått bra att drömma.. Snutt ungen..

Just det, tisdag är det idag me alltså min tv-dag... 

19.30 - Halv åtta hos mig
20.00 - Äntligen Hemma
21.00 - Desperate Housewives
22.00 - Couger Town

Kan det bli bättre.. ?? - nee tror inte det..

Ha en bra kväll..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0