Alla hjärtans Dag Kväll

Ja kvällen har vart riktigt lugn för oss..

Tyvärr så har vi inte hunnit spenderat våran tid så himla mycket tillsammans.. Ja hann knappt tänka tanken på att detta skulle bli en lyckad kväll så började magen..
Ja fick be Mogge komma med smärtstillande, men som sist så började dom inte hjälpa förens 45 min senare så smärtor hade fyy farao.. Tur att vi va hemma för dom 45 min spenderade jag på toa..
Vet inte om ja nu kan säga att min nuvarande medicin fungerar så bra som ja har velat och trott.. Även igår hade ja lite molande värk men inga smärtor..
Ja får så ont så tårarna kommer så snabbt.. Och ja blir så arg.. Varför jag blir arg vet ja inte för det är ju inget ja kan styra själv direkt när jag ska få smärtor eller ej.. hade ja kunnat det så hade ja bestämmt att dom ALDRIG ska komma.. Hmm Hatar detta.. Det kommer ju så plötsligt me imellan åt.. Utan förvarning som ikväll...
Det är jobbigt för mig, jobbigt för Mogge me som behöver se mig gråta av smärta då och då.. Och jobbigt som dagarna ja får så ont när Tuwis är i närheten och behöver se det.. Så mår ja ännu sämre jag vill verkligen inte att hon ska se.. Hon har sett tillräckligt av detta och hon ser att hennes mamma dagligen tar medicin.. Det är jobbigt för mig.. Det är mycket som är jobbigt med detta.. Usch.. Nää nu pratar vi om nått roligare som inte får mina tårar att rinna..

Tuwa har sovit jätte bra ikväll, mogge sövde henne vid 20.00 och har sovit fram tills nu 00.30 så hon utan för varning bar kom upp och ställde sig i hallen och tittade på oss som sitter i soffan och tittar på Snabba Cash..
Ja tog henne och la tillbaka henne i sängen, försökte söva henne trodde ja hade lyckats men ja hann sätta mig i soffan i 2 min sedan ropade hon på mig men då sprang Mogge in.. han sitter där inne nu om han inte somnade me sittandes.. För det gjorde ju Tuwis i fm i pulkan.. :) Gullunge..

Japp snabba cash tittar vi på har kommit 1,5 h inne i filmen ca tycker de är helt OK än så länge iaf.. Skulle vilja läsa boken me.. Och ser fram emot en fortsättning på denna film.. :)

Imorrn måndag igen menas redovisning i skolan och psykologi.. Hoppas att alla i gruppen är där så det blir en bra redovisning men det ska nog gå bra.. Går lång dag imorrn mellan 9-15 kan bli längre vi får se.. Inte vanligt att mina dagar i skolan ser ut så pluss att ja även går tisdag och onsdag denna vecka.. Plötsligt händer det..
Men det är för att det är sista dagen på psykologin och vi startar upp 2 nya kurser i veckan.. På tisdag börjar Omvårdnad och Onsdag Social omsorg.. Ska bli riktigt skoj.. Ser verkligen fram emot omvårdnads kursen..

Nääähe nu kommer Mogge ska fortsätta titta på filmen..

Sedan säger ja GodNatt SovGott...

http://static.blogstorage.hi-pi.com/photos/arya.bloggspace.se/images/gd/1197128798/Bara-alskar-miranda-nallar.gif

 

 

http://blogg.passagen.se/filmografen/resource/snabbacash.jpg

 

http://i22.tinypic.com/2jai2gy.jpg

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0