Alla Hjärtans Dag

Ja denna dagen började med att jag fick sovmorgon till halv 10, helt underbart...Vaknade av att min egna prinsessa satt i köket och ropade, Mamma Mamma... Myss.. Gick upp och käkade frukost med dom även att dom hade ätit färdigt. :)
Nu sitter vi i soffan och titta Bambi, Tuwis gillar.. Ska snart bädda sängarna och göra iordning oss, vi tänkte åka ut och åka pulka i det fina vädret.. Här lyser solen.. Underbart..

Annars blir det en mysig Alla Hjärtans dag, inga måsten.. Ikväll sker det..Ni som vet..!!!! Hör av mig när allt är klart.. .P Hihihiihih

Vi ska göra middag ikväll, Salamifylld fläskfileé me mozzarella och basilika och pressad potatis.. Hur gott låter inte det... :)

Sista dagen i omröstningen idag till Veckans blogg, passa på.. :)

Ha en underbar Alla Hjärtans dag, visa alla du älskar att du älskar dom... Kärleken här hemma är på topp.. :)

Tack Annie för att du sa att du hade sett Mogges annons i corren igår för et hade inte vi, men nu har vi det men tyvärr utan bild, så ja ska ringa på måndag igen.. Bilden kommer senare..!! !

http://skruttan.net/wp-content/2009/02/tattyteddybemyvalentines.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0