Blask lördag..

Ja igår kväll vart det inget inlägg som ni kanske märker, ja somna inne hos Tuwis när ja sövde henne kom ut till Mogge vid 22 som satt och tittade på OS ja la mig i hans famn och somnade direkt igen.. Men vaknade vid 23 vaknade ja till igen men bara för att gå in och lägga mig i sängen.. Haha En rolig fredags kväll och mysig eller inte.. Hahahah
Sedan så sov ja till 9 imorrse.. Snacka om att va trött eller? Är det sjukt!?? hahahah
Mogge där emot har inte sovit så mycket inatt, han satt uppe och tittade på dam curlingen som försvarade OS guldet underbart.. Och mitt i allt så hade Tuwis vaknat men det hade inte ja märkt, inte heller att Mogge hade vart inne och lagt henne hos mig, men där ville hon inte heller gilla så hon hade gått ut till Mogge och legat i hans famn och sovit tills han skulle sova, då vaknade hon till och ja , för då va hon uppe i högvarv kan ja lova.,, Mogge gick in och la sig hos henne och ja somnade gott igen.. Men vaknade av att dom låg brevid mig imorrse.. Snacka om att ja sover djupt kan ja lova.. Hahahaha

Dagen har vart lugn och skönt, vi åkte till blomster butiken en sväng, och sedan till Maxi, Kina Tuwas farmor skulle komma på besök vid 14.. Men shit va folk på Maxi...
Vi tog en fika och lite bus vart det, tuwa vart glad över att ha farmor här.. Det vart mycket bröllops prata..Skoj!!!
Igår efter ja va och gjorde naglar så va ja inne på bröllops huset och tittade, och ja prövade lyssna ja prövade en klänning.. Hon som jobbade sa till mig direkt att hon skulle vilja sätta på mig en halterneck klänning, och den va såååå fin. Och den satt så bra, klockrent lite lång men annars fint.. Ja kände mig verkligen som en prinssa, va löjligt det låter men ja vart mer nervös och nu kändes det verkligen verkligt!!!
Ja som sagt mycket bröllops prat blev det i dag när svärmor va här, hon kom med massa bra ideér och tips.. Och nu har hon me blivit utsedd till toastmaster.!!!!!! Kalas!!  Och det känns bra!!
Hon vart visst kvar ett tag så vi bjöd henne me på mat, vart fläskfileé, beasås, potatis,lök,champinjoner och morötter i ugnen!!! Mumma..

Nu sitter jag sj i soffan och tittat på melodifestivalen medans Mogge söver Tuwis..Vet inte rikigt om det är så många bra låt me här men nr 5 Anna Bergendahl, den som ja tror kommer bli en party låt iaf är Pernlla Wahlgrens låt...

Vad tror ni??

Imorrn är det söndag redan och vi ska på barnkalas hemma hos Casper som har fyllt 4 år.. Annars blir det lugnt!!

Ha en bra lördags kväll

Pöss på er

http://www.terminally-incoherent.com/blog/wp-content/uploads/2009/11/zzzz_trans.gif

 

http://tessanrudin.blogg.se/images/2008/tavlor_brollop_15193195.gif

 

http://www.augustendals4h.se/j0382565.jpg-for-web-NORMAL.jpg

 


Kommentarer
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

hej hej, en annan mamma här. Kikar in och önskar dig en fortsatt trevlig helg!!!



Kram



2010-02-28 @ 02:17:14
URL: http://erica.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0