Blogg- award

 

 

Fick denna blogg- award av lillfia

Tusen Tack!!

Detta innebär att jag ska nu berätta 7 saker om MIG SJÄLV och att jag sedan ska skicka den vidare till  andra bloggare som jag tycker om..

7 saker om mig själv som ni kanske inte visste:



1: Jag är fruktansvärt hissrädd, går hellre trappor än åka hiss även att det är ett x-antal trappor upp

2: Jag har bitit på naglarna så långt tillbaka ja kan komma ihåg, men slutatde och fick fina naglar när jag fick min fina dotter.

3: Om ni kanske inte vet så är jag VÄLDIGT piplig med vad min dotter har på sig, med hennes kläder.. Sätter inte på henne vad som helst. Det jag gillar inget annat

4: Kan va väldigt elak imellan åt, har ett temprament som ja önksade ingen hade

5: Hihihi pinsamt men går på toa gärna med dörren öppen.. :)

6: Hatar och äter inte fisk, värsta jag vet... Usch! Men inget ja visar min dotter..

7: Är beroende utav utav handkräm, hatar att va torr om händerna och har även en annan fobi obehandlat trä.... Blääääääää.. Ryser och får kvälningar av att bara se nån bita på en glasspinne..


Skickar den vidare till: Ankan, Fia, Marina Andersson, Mia

Jag har ju spärrat att inte kunna kopiera bilder från min blogg så gå in på lillfias sida och kopiera awarden... Puss på er


Kommentarer
Postat av: johanna

hej, tack så möe :) här är det bra, själv då?

2010-02-10 @ 16:39:26
URL: http://jonkiees.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Hej!

Jag tänkte bara meddela dig/er om att just denna blogg är en av de

tävlande i Veckans blogg hos mig, Robin Söderlund. Röstningen är

igång och kommer så vara fram till söndag, klockan 18:00 då jag

stänger slussarna.



Vinnaren kommer att få synas i min blogg ytterligare genom en trevlig

allmän intervju där vi pratar vardag, intressen och naturligtvis - bloggar.



Nu är det helt upp till dig hur du vill agera för att vara den lyckliga vinnaren

hos mig. Jag är glad att just du/ni ville vara med och tävla, och önskar dig/er

härmed ett jättestort lycka till. Alla får lämna en röst per dag fram till söndag.



Mvh

Robin Söderlund

2010-02-10 @ 18:45:05
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: fia

Ja klart att svaren duger, tycker faktist det är lite kul att läsa lite hemlisar om folk, hehe :)



Ja allt är bara bra med oss, hur är det med er?



Kram Kram

2010-02-11 @ 15:18:13
URL: http://drdouglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0