Fredag

Ja igår va det fredag och ja hann tyvärr inte blogga.. :) Vi va på en tripp ner till Ullared... Ja åkte ner mest för att få övningsköra...
Vi åkte här ifrån vif 4.30 och det va tur tt vi gjorde det vi va nere prick 8 när dom öppnande..
Körningen ner gick galant kan ja lova.. Det va dimma men det va helt ok.. Skoj och köra.. :)

Ja trodde ja va en shopping brud men icke men dessa vå tjejer ja va me va det.. Vi gick in på Ge-kås och gick ett varn det tog ca 3 h vi beladade och gick ut ja kom ut med 1,5 påse med bara det viktigaste som Mogge sa köp me huvudet och ja köpte inget onödigt.. :) Duktiga mig vi gick ovh åt lunch och sedan skulle dom in igen... Och denna gång när vi kom till kassan hade ja i mon vagn en taklampa, ett bar långkalsonger till mogge och ett bara mjukisbyxor till honom me medans dom andra hande minst lika mycket till hahahahah..
Men 6 h ca inne på varuhuset och ja kunde hålla i pengarna..Är så stolt
Till och me Mogge sa att ja kom hem me lite mot va han trodde.. :) Och ingey onödigt.. Hem resan va jobbig och lång ja körde till Mjölby och sedan bytte vi så Fia fick köra..
Men nöjd me att ja orkade köra så pass långt för första gånge.. Så nu har lite lite mer mil i kroppen och det känns tryggt och skönt..

När ja kom hem så möttes ja av en glad tjeja som sa till mig att hon saknat mamma.. Och man blir så rörd.. Shit vad ja älskar henne..
Kvällen vart inte mycket me, ja däckade i Mogges famn vid 21.30 och sov till 9 imorse... Sååå trött vaknade med stand huvudvärk och såå trött fortfarande..

Lördag idag och Melodifestival Jippi Så idag är det mys hemma vi ska göra Varm smörgåstårta och äta gott..

Måste oxå säga att ja fick MVG på min Psykologi uppsatts... :) Duktiga mig... !!!!!!!!

Nää måste kila..

Pössar till er alla


Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis till MVG i uppsatsen =)) Härligt!! Och jag är nog mer din typ i Ullared... jag handlar inte heller så mycket =P för risken är ju att det blir mycket onödigt som man egentligen inte behöver ;)

2010-02-06 @ 17:09:25
URL: http://lillfia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0