Freeedag... :D

Ja fredag igen då, känns inte så stor skillnad över vad det är för dag för jag är ju ledig så mycket iaf..
Tuwa har sovit jätte bra natt, skönt!! Vaknade av telefonen imorse av att Mogges morfar ringde,,,
Vi har ätit frulle nu och jag har gjort iordning mig för kl; 12 så ska ja till salongen och få nya naglar,, såååå skönt..!! Och bli ompysslad.. Underbart..

Precis efter vi hade gått upp så ringer min telefon och då är det Attendo som ringer (räknestickans service hus) som undra om ja kan komma på intervju, så nu kanske det släpper,, Ja kanske får ett sommarjobb/vikariat iaf.. Såå skön men ja ska inte roppa hej ännu!!! Men håller alla tummar ja kan.. :D Ni me va?

I em så ska Mogge åka till ljungsbro och skotta tak, får se vad ja och tuwis ska göra, nån som vill hitta på nått tveka inte att höra av er... Finns på mobilen..!!!

Annars ikväll så ska vi göra fruktsallad och ja har lovat Tuwis me lite milkshake,, Mumma.. Lite fredags mys..

Näää ska åka nu, ha en bra fredag..

Pöss på er


http://www.emeraldcityhair.com/images/treatment-ad-pix/nicehand.jpg


http://www.ica.se/img_archive/receptbilder/vf_fruktsallad_19_2607.jpg



Kommentarer
Postat av: Cissi

Va roligt för dig:) De verkar vara ganska bra personal på räknestickan, iallafall dem jag har träffat på o fått hjälp av när jag jobbar... Håller tummarna för dig.

2010-02-26 @ 15:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0