Han sa JA...

Ja det jag inte berättat för er tack vare att min kära blivande man läste min blogg e att ja skulle fria idag till honom..
Jag har planerat detta i veckor, och har vart sjukt nervös hela tiden.. Men så nervös som ja va sekundera innan va sjukt..
Jag hade ju beställt en silver ring (tjock) som jag har graverat in texten: Vill du gifta dig med mig? på och sedan så hittade jag ett jätte fint smyskrin med förstorings glass på ovansidag och som ett hjärta.. Jätte fint..
Ja köpte ett fint kort och skrev som ja kände på det, hur mycket jag älskar honom och vad han betyder för mig..
Ja la både asken me ringen och kortet i en söt alla hjärtans dag påse ...

Jag lagade en romantisk middag, mogge behövde inte hjälpa till nått, det vart som ja skrivit tidigare, salamifylld fläskfilée och pressad potatis. Ja dukade fint, tände ljus och satte på mys musik...
Tuwa älskade maten.. Ja ställde mitt lilla paket (påse) vid hans sida av tallriken.. Det tog en stund innan han ville öppna.. Men när han väl gjorde det så började mitt hjärta slå så himla fort.. Shit alltså..
Men han läste kortet först, log lite sedan tog han asken och såg först bara ringen, han öppnade och såg när han lyfte upp den vad det stod.. Han bara log hela tiden, tills han frågade.. Menar du allvar!???
- JAAAA, va tror du.. Då bara log han igen och sa... - Det är klart vi ska, det är ett JA!!!!
Så så gick det till.. Enkelt..

Vet inte om han vart mer spänd än ja är, han frågade direkt när, och var?
Så vi satt till och med och pratade om bröllop... hihiihih..

Så det vart en lyckad alla hjärtans dag.. :)

Hihihi

Vill tacka för alla fina lycka till sms... :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Hej Sofia!

Jag ville bara gratulera eftersom att du har blivit

vinnare av "Veckans blogg" hos mig i dag. Jag har

skickat ett mail till dig ([email protected]).



Svara gärna på frågorna där snarast, så kommer en större

intervju med dig läggas ut på min blogg. Jag glömde

fråga om frieriet. Skriv gärna lite om det bland de

allmänna frågorna, om du vill :)



Ha en skön söndagskväll så hörs vi.



Mvh

Söderlund

2010-02-14 @ 21:18:35
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Fia

Grattis till vinsten veckans blogg :D Och ett ännu större GRATTIS till frieriet wow Vad roligt!! Har ni några planer på när det ska bli i framtiden?? Vi håller för fullt på att planera vårat nu, det är såååå roligt ;-) Lycka till!!! Kram

2010-02-15 @ 07:50:57
URL: http://lillfia.blogspot.com
Postat av: Linda

vad fint.... :) får nästan tårar i ögonen, ni verkar så söta tillsammans..

2010-02-15 @ 08:05:06
Postat av: Jessica

GRATTIS!!!!

2010-02-15 @ 15:03:12
Postat av: Carro

Gud asså vad modigt av dig gumman! Stort grattis igen.

2010-02-16 @ 17:54:54
URL: http://czachrisson.blogspot.com
Postat av: fia

Grattis till er gumman, vart rörd när jag läste inlägget, fan vad fint och fan vad kul för er, Grattis igen :)



2010-02-20 @ 14:08:18
URL: http://drdouglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0