Inlämnad

Ja denna tisdag kan ja inte skryta för mycket om kan ja lova, det har inte hänt mycket.. Efter vi lämnade Tuwis på dagis så vart det bara att slappa.. Vi åt frulle och satte oss sedan i soffan.. Mogge framför tv:n och ja med datorn i knät. Men ja gjorde lite nytta iaf.. Ja pluggade.. Psykologi idag igen.. Eller nu e det ju det ända ämnet jag läser fram till nästa vecka för på måndag e kursen slut.. På sätt och vis känns det skönt för den är såå svår denna kurs tycker ja.. Inget är varken rätt eller fel.. Så invecklat.. Men ja ska nog klara ut detta me.. Fick ju MVG på inlämnings uppgift 1 och har nu suttit me inlämingsuppgift 2 i 2 dagar och har precis blivit klar och lämnat in den.. Är lite osäker även denna gång om jag gjort rätt, men det hoppas ja verkligen... Vill inte göra om..

Vi hämtade Tuwis på dagis som vanligt vid 13.30 hon hade precis vaknat när vi kom, men hon va lika glad för det för att se oss.. Så skoj och se hon springer verkligen fram till oss och slänger sig i famnen ..
Måste även rätta mig själv skrev i förra in lägget att dom skulle få senaps soppa men det va spenat soppa.. :) hihiih bara lite fel men Tuwis hade inte gillat det så hemsk mycket men efterrätten hade gått ner, chockladmousse.. :) Vem gillar inte det..??

Efter dagis så åkte vi en sväng hem till familj eklöf, vart lite fika och barnen fick busa.. När ja höll Elton satt Tuwis brevid och pussa honom på handen och pratade med honom och körde tumme tott, slicke pott, långeman, gullebrand och lilla vicke vire.. Såå underbart söt.. Hon älskar verkligen bebisar... Underbart och se.!!!

Vi åkte hem skapligt för att laga mat, när vi kom hem så vart Tuwis jätte mammig, hon skulle sitta ihop med mig, mogge dög inte överhuvudtaget.. Ja fick inte laga mat, hon vart verkligen jätte ledsen när jag gick eller sa att ja skulle gå.. Pappa fick inte byta blöja, fick inte sätta på pyjamas.. Det va bara mamma som dög..
Ja nattade henne, eller försökte för hon ville inte sova idag heller även att hon va trött.. Ligger bara och leker i sängen, kommer ut till oss hela tiden, vi går in och lägger henne i sängen igen.. Men till slut vid 21 tiden så somnade hon äntligen.. Hon känns lite otrygg, verkar lite rädd.. Vet inte varför.. Lilla snuttan.. Men ja la mig faktiskt brevid henne idag efter allt gråt och skrik.. Då blev hon helt plötsligt en helt annan tjej, lugn och trygg.. Och somnade på 2 röda.. Och har sovit sedan dess eller vaknat en gång och ropat på mig.. Men det hör till vanligheten.. Lilla skrutt fia.. Inte lätt att va liten..

Imorrn ska ja till skolan och möta upp min grupp, och försätta arbetet me stress hoppsa vi kommer nån vart, inte så enormt många som har svarat på frågorna men tacka alla ni som har svarat, det kommer till stor hjälp..!!!
Sedan efter det så ska ja möta upp tjejerna Lina och tina och lilla Theo på stan va ett par dagar sedan vi sågs och börjar få abstinens.. :) hihihiih

Är det nån som vet nått bra ställe som även har bra pris på hissgardiner i stl: 140 bred,  så tvecka inte att höra av er.. !!!

Näähe nu har ja suttit me dator i 2h i knät ska lägga mig i min sambos famn och mysa lite..

Ha en trevlig tisdags kväll..

Pöss på er

 

 

http://puffeltufflan.files.wordpress.com/2008/11/hjarta1233.jpg

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0