Onsdag

Sitter nu i skolan och har precish gjort klart det ja skulle, vi skulle ju sätta oss med grupparbetet i dag, men en av tjejerna kunde inte komma så det vart lite halvdant men vi får göra resten imorrn.. Men det verkar iaf som att alla har gjort sin del av det vi skulle så det är bara att sätta ihop det och öva inför seminariet på måndag... :) Jaaaah jag hatar redovisningar jag blir så nervöd.. usch.. Även att man känner klassen så blir ja skit nervös.. Men det är ju tur at man slipper stå framma vid tavlan och redovisa iaf..

Natten har väl vart som vanlig, Tuwisn vaknade vid 2 inatt och satt bara i sin säng och grät och ropa efter mamma, jag gick och hämtade henne då och hon somnade igen innan jag hann lägga ner henne på kudden sen sov hon som en stock som vanligt fram till halv 8.. SKönt då va det bara att palla sig upp och göra frulle, tuwis åt massa 3 skålar med kräm inte likt henne så där på morgonen men det va bra..
Även idag va alla barnen ute på dagis när vi kom och Tuwa klev in på gården med ett leende.. Även idag roppade barnen på henne... Såå underbart söta.. Inget gråt utan bara vinka och sa bye bye...

Miogge skjutsade mig till skolan, skönt.. :) hihi Nu sitter jag här och bväntar på att klockan ska slå 11.00 så ska ja ner på stan och möta upp Lina, Theo och Tina .. Myys... :)

Vad ska du göra en Onsdag som denna.. ??

Pöss på er


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Anmäl dig till veckans blogg!



Hallå!

Det absolut viktigaste som bloggare är att man kommer bra överens

med sina läsare och att man får en bra kontakt. Nu har jag tänkt att

det är dags för er att få synas hos mig. Det är dags för en ny kategori

och det handlar numera om "Veckans blogg".



Nu söker jag bloggar som skulle vilja vara med. Ni har fram till klockan

15:00 att anmäla er och efter det så plockar jag ut fem bloggar som får

vara med och tävla om att vinna och bli just veckans blogg hos mig.



Förhoppningsvis så kan detta dra en hel del läsare från mig, till dig, vilket

är det stora målet med detta - att just Du ska få synas hos mig. Lycka till! :)

2010-02-10 @ 11:00:15
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Angelica

SV:

Jag tror inte det är mjölkallergi eftersom att hon inte fått någon mjölk... haha ;)



2010-02-10 @ 14:29:51
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0