Orkideé

Det har ännu inte hänt, senare.. Ni får vänta litet till.. :) Hihih Men Tusen tack för alla som håller tummarna och alla lycko önskingar.. :) Ger mig ännu mer styrka.. hihihi

Mogge va ju iväg och "hämtade" min present kom hem med ett bamse paket från träfgårdstorget... Ja öppna och shit trodde inte mina ögon.. Ja som älskar orkideér.. Ja fick en BAMSE orkideé... Den är över 1 m hög och har stora vita blommor och är helt underbar... Pryder vårat vardagsrumm så fint... Tusen Tack baby... :)

Vi sitter och myser hela familjen framför filen På andra sidan häcken... Men snart ska maten börjas lagas.. :)

Pöss på er

 

Visst e den fin..???

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0