Tisdag

Ja dagen har inte bjudit på nått speciellt kan ja lova, Tuwa kom in till oss inatt och sov som en stock eller hon har vaknat då och då fast vart i sovande läge.. Hon har tappat nappen och inte hittat den så då har hon gnytt till lite.. Men jag har tagit henne så Mogge har fått sove en natt helt ostört.. Skönt för honom..

Vi glömde ju att ställa kloclan i går men vilken tur att vi vaknade när vi skulle iaf, Tuwis skulle ju till dagis har ju börjat nya tider nu sedan idag.. 8.30-13.30 tis-tors... Skit bra tider tycker vi.. Passar oss perfa.. :D
Mogge va och lämna Tuwis själv på dagis idag, så ja satte mig direkt och började med mitt skolarbete i psykologi.. Den första inlämningsuppgiften i denna kurs.. Ja satt konstant i 3h tills ögonon började rinna och nacken verkte lite när ja började renskriva.. Men ja fick uppgiften klar och in skickad.. Hoppas verkligena att jag har fattat uppgiften rätt och skrivit rätt.. Hoppas iaf på ett G.. Peppar peppar.. :D

Ja hämtade Tuwa sj på dagis, när ja kom så låg hon och sov trodde dagispersonalen iaf, för när ja kollade ner i vagnen så log hon och tittade så hon sov inte.. Satte sig upp som lilleskutt.. :) Överlycklig av att se mamma..

På eftermiddagen så kom familj Eklöf/Haglöf med bulle så det vart en fika. mumma.. Ellioth och Tuwis busar så himla mycket och leker så bra ihop.. Dom va lika uppspelta båda två.. Hihihih

På kvälls kvisten så lagade vi lite mat idag bjöds det på Flygade Jacob, va så himla länge sedan så det gick ner kan ja lova, Tuwa gillar det me även att det inte va köttebulle.. :D

Mogge söver nu Tuwis och ja tittar på Halv 8 hos mig., Skoj !!

Imorrn onsdag och skola, ska bli skoj och skönt.. Imorrn ska ja även sitta kvar ett tag med min grupp och på börja vårat grupparbete.. "stress" ska bli skoj och komma igång..

PS: glöm inte bygglov i kväll om 10 min på tv4.. hiihi

Pöss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0