Tusen tack Lina!!

Ja , nu är jag nyss hemkommen från en jätte trevlig tjej middag hemma hos Lina..
Det bjöds på potatisgratäng, fläskfileé och rödvisås till, såhimla gott va det ,, Åt så mycket så magen kunder spricka.. En riktig kock kan ja lova.. Till efterrätt fick vi panacotta (stavning) hade aldrig ätit det men shit va gott det va... Och fick en välkomns drick, baylis och mjölk,,, Det slank ner väldigt lätt kan ja lova.. Fy faro va gott det va...

Efter middagen så vart det som vanligt mycket tjatter, mycket skratt.. Som alltid med dessa tjejer..
Det vart även att spela massa UNO, undra vem som aldrig kom 1:a.. Hmmm kan det va lilla ja.. :)  hihi Men lika skoj ändå.. Det dracks vin och det smakade riktigt gott en kväll som denna med bra sällskap.. :P

Måste även skryta lite, innan jag åkte till Lina så vart det en snabbis på Maxi, för att ja skulle ha med mig lite snaskt dit,, Och mogge skulle till apoteket och för att då sprata lite tid så splittrades vi, så jag och Tuwis gick in på Maxi och mogge tog apoteket.. Jag hade ingen vagn eller nått med mig, tog en rullkorg och en blippare.. Jag sa till tuwa att hon skulle stanna när ja blippade och varje gång gjorde hon det, hon stack inte iväg, lyssnade så duktigt,, Sa ja kom så kom hon, sa ja stanna /stopp så stannande hon.. Vart så stolt över henne när hon är så dukitg och lyssnar på vad man säger.. Mammas & Pappas duktiga tjeja.. Lagom när vi skulle gå till kassan så sa hon sj att hon ville sitta i rullkorgen, så vi satte henne där och hon va sååå nöjd tills vi skulle ta ut henne..:)

Medans ja va på tjejkväll så hade Mogge o Tuwis mys kväll hemma, dom hade gjort tacogratäng, ätitt lite godis och tittat på Ice Age.. Myys.. Inga problem att söva henne idag, somnade direkt och bara vaknat en gång hittills...

Är inte van att va i från henne så mycket, men känns konstigt och inte sagt Godnatt till henne , och saknar henne det gör jag iof varje dag när hon sover.. Längar tills imorrn när hon vaknar..

Nehe ska kolla lite på Tv:n, idag ska ja verkigen det, ögonen e lite trötta...

Tusen tack mina brudar för en mys och toppen kväll.. Älskar er.!!




 

 

 

 

 

 

 

Hihihi Hur go och underbar får man va.. :)





Kommentarer
Postat av: Lina...!!!!

Fint som smöööör.... " inte lätt o skita på sig om man är hemlös o inte har råd med papper döh"

MÄSTAREN på uno är jag jag jag... ;o)

Som sagt måste bli en sån där 1 gång i månaden grej MINST!!

Pöss

2010-02-12 @ 23:13:38
Postat av: emelie

hahaha världens sötaste! haha vill komma ut o leka snart:) pussar på er

2010-02-13 @ 00:03:04
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-13 @ 00:35:24
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahah...vilken rolig bild!

2010-02-13 @ 04:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0