03.07

Ja det e vad klockan e just nu.. Jag gick in och la mig vid 23.30 ja va trött en har bara legat och vridigt på mig.. Fasan säger ja bara..
Mogge har oxå haft det svårt att somna men han somnade in nyligen.. Ja hatar sånna här nätter, tur att dom är sällsynta...
Men ja va verkligen skit trött nät ja gick in och la mig men det vända i samma sekund som ja nuddade kudden.. Hmmm skummt och jobbigt för ja vill sova.. Vill inte va trött imorrn.. Eller när Tuwis kommer in kl 7 på morgonen.. Hmm Nån som har förslag vad man kan göra för att somna.. ????

Imorrn ska ja träffa farmor som e i stan.. Hon kom idag hem till madde me tåg.. Farfar e kvar hemma... Han e inte rikigt bra.. Så imorrn fm eller mellan 12-13 så ska jag och Tuwis åka ut dit och leka lite och bara umgås.. Trevligt va längde sedan man såg henne.. Super skoj..:D

Sen imorrn kväll så kommer Annie, Nettan och Ellie hit, vi ska bjuda på lite mat, det blit pressad potatis, kyckling med ädelost sås.. Mumma och sallad såklart.. :D Och så börjar ju Let´s Dance imorrn me... En mys fredag med super trevligt sällskap.. En lugnt kväll innan lördag.. Hahahha

Tuwis sover som en stock i sitt fina flick rum, hon pratade i sömnen förrut när Mogge va inne och tittade till henne innan vi la oss... Hihihi Såå söt och ja måste bara berätta.. När vi åt middag förrut så kom det från ingen stan

- Tuwa; Är det gott Bin?
- Robin svarar: Ja, det är det
- Tuwa: Bra.. :)


Hur gullig kan man va.. Kom verkligen från ingenstand, hon e inte ens 2 år och kan va så artig inte illa va?? Hihihi

Nää he ska väl försöka sova lite ... Peppar Peppar...

http://1.bp.blogspot.com/_Lmq1zDfa8T4/SXZRfbyDiMI/AAAAAAAAAxk/t1BJhKR2lwY/s400/nalle+puh.jpg

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0