70 Tals fest

Ja natten har vart bra, jag har sovit som en stock, klockan ringde vid 8 imorse för min del för ja skulle ner till syster yster och ta ur min lös hår.. Åkte med gun in för hon skulle me få nytt hår..Gun kom och hömtade mig vid 9..
Shit säger ja bara, helvete vad ont det gör att ta ut lös håret... Det va det värsta jag vart me om.. Ja satt och skrek nästan och tårarna kom fram i slutet.. Vilken smärta.. Usch vill ha inte uppleva igen.. Det va första och sista gången ja hade hårförlägning...
Va inte hemma förens vid 13.45 ca då va det bara att börja göra lite mat så man inte blir allt för fuller ikväll.. :D

Nu är Mogge i duschen, sedan Robin och sist ja och sedan börjar förvandlingen, till en 70-tals hippi eller liknande.. Hahahha Fasan va skoj.. Hoppas min outfit är ganska 70 tal iaf.. Mogge kommer se sjukt rolig iaf även Robin.. hahahahah Folk kommer garva ihjäl sig för dom.. Hahahhaha
Kamera batterier sitter på laddning så kort kommer det garanterat bli... Hahahah

Nää ska ta fram allt..
Ha en toppen lördags kväll

Pöss på er

http://www.klangderstille.com/cms/images/stories/events/party-ampere550.jpg

 

http://www.kronleins.se/backnet/upload/images/corona_33_cl_fl.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0