Äntligen

Jag har försökt lägga ett inlägg nu i över en timmen men har inte en kommit i systemet, men äntligen..

Dagen har vart lugn, vi tog ett varv ner ill tornby och vi va ju inte ensamna om ja säger så... Löne helg och allt det tänkte ju inte vi på innan vi skulle parkera bilen... :( Men vi hittade en parkering ganska snabbt så det va ingen fara..
Vi va inte inne på IKANO utan bara på IKEA,
Fick ett tips av Madde min faster, att köpa en klähängare som man hänger över dörren och ha alla mina halsband hängandes på... För ja har ju tidigare haft dom i badrummet som man defenitivt inte ska ha,, så nu händer alla min halsband snyggt och prydligt på insidan av klädkammare.. Vart kalas bra och se supernöjd..

När vi kom hem lagade vi lite mat vart Tacos.. mumma.. Och vart till och me efterrätt från gårdagens smyckesparty.. :) Mumma.. hihihi det är ju inte helg för inget eller hur!!

Annars har dagen besått utan bus och lek mys och massa pussar.. Tuwis är nyss uppkommen från badet och äter nu lite gröt.. Mammas sötis.. !!

Idag fick ja göra flätor på Tuwis, 2 st hon vart jätte fin och stolt.. :) Gick och tittade sig i spegeln flera gånger.. :) Gullunge..!!

Nehe ska kolla va shiva gör låter lite väl..:)

Ha en toppen lördags kväll..

 

 


Kommentarer
Postat av: emelie

naaaw så sööt i flätor<3 pluttisen:)

2010-01-31 @ 00:06:49
Postat av: mormor

hihi men såå söt hon blev i flätor lilla stumpan.. massa kramar från mormor

2010-01-31 @ 15:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0