Artig Tjeja!!!

Nu e vi nyss hemkommna från ett besök på VC med Tuttis.. Och som vi hade räknat me så fick vi ögondroppar igen.. Inte det lättaste att träffa ögonen kan ja lova.. Man får va två för att hålla fast henne..

Hon va jätte duktigt eller ja hon grät hela tiden och läkaren va jätte bra.. Så fort han sa hejdå slutade tuwis gråta och sa helt spontant,

- Tack så mycket
-Hejdå..

Och vill ta i hand me doktorn, snacka om artig tjeja vi har.. :) Väl uppfostrad.. :)

Nu står maten på spisen och i ugnen i dag bjuds det på Potatis mos och ungstekt falukorv, riktigt husmanskost.. men fyy va gott det e..

Ja som e van och brukar äta godis varje dag har klarat mig nu utan nått sött och kan hålla fingrarna i styr även att ja har massa godis i skåpet.. Duktig va!! ??

Hihihi Nehe.. ska kolla maten

Pöss på er så länge


Kommentarer
Postat av: N/

Jo jag pratar med bup och skolkuratorn, men kan inte prata just nu, gör för ont.



Njae, vi bråkade igår när jag va där och efter han skrev att vi skulle prata så skrev han även att de va så dåligt mellan oss osv...



kram

2010-01-19 @ 19:58:41
URL: http://heartbreaklullaby.blogg.se/
Postat av: maria

bra där,, ja försöker oxå hålla fingrarna i styr.. :) kram på dig

2010-01-20 @ 10:19:19
URL: http://nyllat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0