Godmorgon

Natten har vart mycket bättre, jag har fått sova tack vare att ja skulle upp tidigt och i väg till skolan, vaknade tillbud 3 snåret av att mogge bar in tuwis och dom låg o prata o tuwis ville ha vatten , men den somnade hon bad ja vet! Tack älskling att ja fick sova!!! Älskar dig! Klockan ringde vid 06.30 även att ja far fått sova så va ögonen tungsa men det va bara att gå upp , satte på kaffe och hoppade in i duschen..det där med att man vaknar till när man duschar på morgonen vet ha inte riktigt om det stämmer, ja e lika seg o trött iaf.. :) satte mig o åt frukost sj, kändes konstigt o det va kol svart ute. Mogge o tuwis sov som stockar o snarkade båda två... Min fina familj!!! Ja hann precis ta mina mediciner så börjar magen, smärta till en förbannelse...vet inte varför det satte igång nu har inte haft några känningar på länge ..men det va likadant förra veckan när ja skulle till skolan om det e lite oro, omedveten sådan att " vad gör ja OM det skulle hända? Finns det toa i närheten. Nej inte på bussen! Sen tänker ja hela tiden på fetmär ja inte e hemma! Vill inte få ett "anfall" till på stan.. Men ja tog en smärtstillande innan ha åkte o hoppas på att det verkar snart... Nehe framme i stan o ska hoppa av bussen! Ha en bra onsdag pössar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va inne en sväng ida:) Köpte en present till en jobbarkompis son billigt billgt:) puss tina

2010-01-20 @ 20:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0