Skönt Väder

Ja nu e vi precis inkomna efter en skönt och lång promenix, tallboda runt... Riktigt skönt men litekallt dock om öronen men luva finns..

Tuwa somnade som vanligt på tillbaka vägen hem så hon sover som en stock där ner, skönt iof då hinner vi duscha innan hon ska bada.. :) Tummen upp.. :)

Kl. 15 har vi planerat att vi ska packa in oss i bilen och dra mot tannfors och blomstertorget för att inhandla lån fin blomma och antar att det är ja som kommer få handla för mogges smak me blommer, ja vet inte riktigt om Mogge o blommer e en bra kombination, inget illa ment baby.. :) Hihihihi

Har suttit på fm och scrappat i hopp ett grattis kort till dom, blev inte riktigt om ja tänkt mig men enkel och fick fram budskapet det e huvudsaken.. :) eller hur!??

Magen e lugnt än, hade lite ont i morse men slappade lite och drack inte mer kaffe så hoppas att den håller sig lugn i em /kväll oxå.. Annars blir det tråkigt..!!

Nehe, ska väl kanske plocka fram min kläder det ja ska ha på mig och öppna Tuwis ploppfulla garderob och hitta nått till den tösen me.. Även att hennes garderob äer proppfull me kläder så hittar ja inget att ha på henne precis som det e till en sj... Ja ja nått hittar ja väl, kanske mumin klänninen , eller ska hon ha kjol.. Hmmm bra fråga.. Får se vad det blir..


Vad ska ni göra en sådan underbar lördag som denna??

Pöss på er

http://www.skolresurs.fi/files/images/550px-Balloons-aj.thumbnail.png




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0