Trötta :)

Tuwa skulle ju inte sova igår, hon hade nog bestämt sig..Mogge sövde henne vux vanlig tid 19.30 hon somnade inom 39 min som vanligt..hon sov utan anmärkning fram till klockan slog 21.00 sen börjades det...hon vaknade med 10-20 mina mellan rum..vissa gånger man va inne hos henne o la mer henne ich pussa henne så hann man knappt sätta sig i soffan innan det började igen..vid 23 tiden vaknade hon och ville ha vatten det fick hon men oxå välling ifall hon va hungrig igen..hon åt upp hela vällingen somnade i ca 20 min o vakna sen..så höll vi på fram till 00.30...vi sa att vi inte skulle bära över henne till oss..försöka få henne att bara sova i sin säng..men sista gån vi sövde henne vid ca 00.30 så sov hon fram till 6 imorse då grät hon sådär hysteriskt igen!!!! Det e jobbigt i tufft kan ha livs, man blir helt utmattad, även tuwa!! Men ändå sover hon inte...frågan e varför? Gör vi fel? Isf vilket e felet? Jaha får se hur det går ikväll, nu ska vi upp och äta frulle sen är det städning för ikväll e det smyckesparty :) ni kommer va??? Pöss och hej :)

Kommentarer
Postat av: Marih

Jag har precis samma problem med Amanda just nu. Tidigare somnade hon som en klocka vid 19.oo men nu för tiden blir klockan så sent som 21.3o...hur gör man ? :( Det är ju hur jobbigt somhelst o man är trött, precis som du skriver...

2010-01-29 @ 10:11:27
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0