Vaknar me 20 min imellan?

Denna kväll har inte vart rolig kan ja lova er, medans mogge va och klippte sig så myste ja i tuwa framför tv:n o tingeling me vatten i gröt...låter mys kr hur?? Hon satt och halv Siv i soffan redan vid 19.15 tiden så ja gjorde uordning henneföt sängen för vi lägger henne senast 19.30...senare tiden lr sedan tuwis fick den nya sängen junior sängen så har hon sovit skit!!hon vill inte sova sjlv..vi har ju sedan sängen kom lagt oss brevis henne o läst godnatt saga o sedan legat kvar tills hon somnat ..men dö har det ju oxå vart så att hon vaknat ett x- antal gånger på kvällen och natten..verkar som om hon inte vill sova själv, gillar inte nya sängen,vill känna mamma& pappa nära hela tiden..för ibland när hon vaknar på kvällar l nätter säger hon själv att hon inte vill till sin säng utan sova pappas lr mammas säng beroende vem som tar henne när hon e vaken!!! Och så har väl vi vart lite dumma i tagit in henne till oss om det e på morgonen eller om vi inte får henne och somna på nått sätt i hennes säng..Så fort hon kommer in till oss så somnar hon och sover utan att vakna...Och frågan svara vad det e som e fel? gör vi fel? Iaf idag tänkte vi testa och se om det funkar bättre om vi inte ligger brevis henne när hon ska sova..jag läste 2 sagor som vanligt släckte lampan tog ett tag innan hon somna men lagom när ja gick ut så vaknade hon igen ..mogge ko hem och hjälpte mig att få henne att somna ..hon somnade till slut men har vaknat me ca 20 min mellan rum hela tiden..varför? Drömmer hon? Men deg verkar inte so deg heller ? För när man kommer in så lägger vi bara neg henne och lägger snutt över huvudet och går ut sö Dover hon för stunden iaf??? Nån som har förslag vad vi kan testa? Vad dom händer? Gör vi nått fel??? Tar som sagt gärna emot tips o ide'er!! Pöss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

sådär var Lova med när vi bytte säng... ganska länge! nu somnar hon iaf där, nästan jämt och sen kommer hon till oss mitt i natten... :-) det går nog över, men man får ha tålamod!

2010-01-28 @ 12:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0