vilken kväll

nu e vi vakna men det e inte mer än så känns det som.. Ja tyckte inte ja va fuller i går även att ja drack o drack.. Men i dag känns det kan ja lova.. Shit vilken skallebang, törstig konstant och trött... usch..

Kvällen va skit skoj, alla va så snygga.. hihihi Speciellt min bror o karl.. Hahahahah dom va nog dom fulaste... Vi va där vid 18.00 som planerat... Vi minglade runt lite och fick för drink.. mumma...Alla fick en lapp med ett uppdrag på men ja vet inte hur många det va som fullföljde det.. :) Inte ja iaf.. Men Mogge gjorde det.. Han skulle säga fenomenalt hela tiden.. :) Hahahah
Vi satte oss till bords och det bjöds på mat, alla sorters pajer och shit va gott det va,.. Madde e en hejare på att göra pajer.. Ja vart kär i Taco pajen... Det åts och det dracks..
Efter en stund vart det lek och ja fick va me.. Det va 12 st personer som gillar att umgås och va me Madde.. VI fick ställa oss på ett led, och min farbror Tommy va domare och han sa en sak som vi i ledet skulle hämta ute blad resten av alla gäster.. Typ: Ett halsband.. Och så skulle vi tävlande springa och hämta det som han sa och sedan va snabba tillbaka me saken i handen.. Den som kom sist tillbaka fick ett "straff" eller inte straff men man ska göra/hitta på nått med madde so  Mona min faster stod och dela ut.. Det började med Januari och sedan hela året. Jag åkt ut i oktober och fick order att bjuda Madde på en filmkväll me godis och läsk..:) Myss så ja ser fram emot oktober.. hihihih kommer bli skoj..,

Efter det vart det kaffe och tårta och vi sjöng för 40 åringen. :) Hon fick öppna paket och hon fick massa fint.. Av oss.. Tuwa, mig, Mogge och Robin fick hon en Minnesbok från butiken Handmålat.. Som vi tänkte alla skulle skriva i underkvällen och att Madde sedan kan sätta in bilder från festen och liknande.. Ja tror att alla skrev nästan iallafall.. Iof så drg vi hem innan alla andra så det vart nog mer skrivet i den boken..

Vi åkte hem vid 2 tiden Robins kopis Timmy kom och hämtade oss.. Tusen tack.. :)Ja va rätt trött... Somnade som grisar här hemma.. Och nu ligger vi i soffan och försöker vakna, ska väl åka och äta en pizza och KÖPA MASSA COLA:.....

Bilder togs det kan ja lova, och jka lovar att alla bilder kommer upp ikväll.. hihihi SÅ förbered er på att skratta och det blir massa bilder.. :D hhahhahaa

Tack alla för e skojig kväll..

Pöss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0