Bröllopet

Våran Bröllop hemsida

Fia & Mogge

Lösen: fiamogge

Gå gärna in och titta...





10 måndaer kvar tills vi är man och hustru, vad gammal man låter när man säger så.. Men men så är det!! Tiden bara rusar fram, som tur är så har vi det mesta bestämt, vi vet  hur vi vill ha det.. Tärna är klart, bestman är klart, gästlista är klart.. Lokal är klart, kyrka klart...

Vi tittar nu mat och tårta, kläder,, Min klänning har ja hittat och fia har lagt undan den.. Men nu är det kläder til Annie, Tuwis Mogge och slipsar till Rickard och pappa..
Turkost va ju det ja vill ha, men ja är lite kräser när det gäller den turkosa färgen så vi får se om vi hittar nån tärnklänning i den turkosa ja vill ha, annars har vi en annan plan.. Och då blir det rosa.. Det är oxå fint eller hur!?? Oliak nyanser av rosa.. :D Fast pappa o Rickard då får ha gråa slipsar.. :D Vi gillar det.. :D

Men vi får se inget är bestämt ännu, augusti går i och bestämmer kläder och mäter eller vad man gör med min klänning.. :D Längtar :D

Jag är inne lite på att ha slöja på mig, mycket fint.. :D Men får se om ja hittar nån och om det passar till klänningen.. :D

Ringarna har vi tittat ut tror ja, hittat några som båda gillar skarpt.. :D Men är lite inne på att ha en Efva Attling ring har hittat en som föll mig i smaken men vi får se, det är låååångt kvar!! :D

http://sarasrum.blogg.se/images/2009/p3041296_28147436.jpg

 

http://www.brollopsguiden.se/frisyrer/klar.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0