Diggiloo Kalas Bra!!

Ja nu e vi hemma igen efter en mycket trevlig kväll i Vadstena och Diggiloo konstert..

Vilket tur med vädret man kan ha då, och vadstena är ju så mysigt!!  Det va mycket folk kan ja lova.. :D
Vi hade jätte bra platser långt fram så vi såg kanon..
Tuwis va lite skeptisk i början och vägra ha sina hörsel skydd så vi fick sitta och hålla för hennes öron men det gick bra med.. Till och med Mogge tyckte deta va bra.. :D
Det vart mycket skratt när Thomas Pettersson kom upp och drog lite stand up, Eller rättare sagt asgarv... :D
Mycket sång och dans i slutet.. Under första akten satt Tuwis bara mesta dels i Mogges knä men i pausen ryckte hon upp sig och satt i mitt knä hela tiden, sjöng me, klappa händer.. Vifta med händerna.. ja hon hade skit skoj!!! :D
Så fort det bliv tyst så ropa hon, sjung då.. :D Gull unge!!

Rekomenderar verkligen att se detta, skojsigt ..:D

Lite bilder från kvällen:

Innan det börjar

Startar snart

Nu startar det.. :D


 

 

Jessica Andersson

 

Mojje, Marcoolio, Thomas

 

 

 

 

Sjukt 3 trumpeter samtidigt

 

Bara lite läcker.. :P

 

 

 

*asg* Nya Timotey

 

 

Syskon..:D

 

*asg*

 

 

 

Mmmmm

 

 

 

Mitt i natten är det nu

Så nattis på er

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: jennyhammarström - mitt liv som mamma

Vilket söt blogg! :)

2010-07-09 @ 08:59:24
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0