Dukningar

Ja har suttit nu och spanat lite och samlat lite inspiration till bröllopet åter igen...

Ja jag vet att som ja skrev är ute i god tid, men jag tycker verkligen detta är sååååå himla skoj.. Skulle kunna ha detta som mitt jobb.. Shit va skoj det skulle va!!! Finns det nått roligare än att planera fester, bröllops som nu då.. mm.. Vilken dröm!!!

Ja iaf, hittade lite olika typer av dukningar dom föll mig i smaken.. och vårat bröllop kommer ju gå i olika nyanser av rosa, silver/grått... Fint va!?

 


Kommentarer
Postat av: fanny

haha tvärtemot mig... som inte alls klarar med sån där pillerplanering... snabbt och enkelt fick det bli :P! haha

2010-07-28 @ 17:40:18
URL: http://fannydorch.se
Postat av: Angelica

ååååå Jag vill oxå planera bröllop! :) haha



Jag ska räkna fram ett kostnadsförslag till er för minicupcakesen, men jag undrar lite hur du tänkt med paketeringen då. Ska jag stå för den eller du?

Och vad för smaker och dekorationer hade du tänkt?



Måste ses snart!! KRAMAR

2010-07-28 @ 23:45:00
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0