Ny Baddräkt

Shit vilken värme det har vart idag, jag o tuwis har bara vart inne, tack vare att hon/hennes hud inte får va i sol och inte min heller.. Eller inne o inne vi har vart på balkonegen i skuggan hela dagen och badat där... :D

Och bara myst och umgås hon o ja en riktig mamma o dotter dag..

När Mogge slutade så skyndade han sig hem för vi skulle till norrköping och till ingelstad för att köpa en baddräkt till sessan.. Dom stänger ju 18, men vi hann och hade gott om tid.. :D Va inne på Name It butiken, önskar verkligen vi hade en sådan bra butik i linköping, älskar deras kläder, bra kvalitet och lite annorlunda mot andra barnkläders kedjor...
Hittade en baddräkt vi tittat på förrut, och vi köpte den.. Det är lite lekageskydd iden, men inte lika mycket som det är i Imse Vimse bad kläder som vi haft innan.. Men vi övar på att hon ska bli blöj fri..

Fia: Nja,det vet ja inte,  hon har inte gjort det, men man vet ju aldrig,, känns bra att va lite förbered iaf...

Men denna baddräkt är vi nöjda me, Mogge valde färg.. Fanns lilla o rosa Mogge valde rosa.. :) Mig gör det inget.. :D hihih

När vi kom hem så va vi ute, vi grillade och Tuwis busade i sandlådan, körde bandy, hoppa hopprep bla..

Tuwis kom i säng vid 21 tiden, lite svår sövd i dag men men så kan det va... :D

Ja o  Mogge kollar på Avatar igen, skit bra film men ska snart sova,, imorrn jobb.. Em/kvällen hälsar vi på Annie, Nettan o Ellie.. Nettan ska hjälpa oss bya olja o oljefilter på bilen så då spenderar vi tiden hemma hos annie o ellie.. Mysigt!! :D

Nää sängen nu, sov gott


Mini zabina badedragt

 

Så här ser den nya baddräkten ut fin va??

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0