7 Juni 2010

Ja idag va det Måndag igen, klockan ringde 05.00.. Det va bara att gå upp så ja inte väckte resten av min familj.. Och det gjorde ja inte som tur va.. Inte så jobbigt att gå upp tidigt,, Solen lös ju i morse..
Åt frulle ensamn i tystnaden, det enda som hördes va fågelkvitter och se solen skina va underbart!!
Kl. 6.00 gick bussen, det va lite små kyligt men inte alls farligt inte som det va nu på em...
Va på jobbet 06.40, lagom hann ja byta om i lugn och ro, ta en kopp kaffe och ta lite rapport.. :D Va ju en månad senast ja jobbade där.. Men det såg ungefär likadant ut.. Men det va såå skoj och komma tillbaka.. Känner mig som hemma.. Trivs verkligen!!
Men lite skillnad att va som elev och som ritkigt personal om ja säger så.. Men skoj är det.. :DSkoj och träffa alla dom boende igen.. :D hihi Längtar tills mitt kort pass imorrn 13-15..

Efter jobbet så kom Mogge och Tuwis och hämtade mig, vi åkte till coop extra och handlade lite, sedan somnade Tuwis i bilen hem och packa upp och sedan begav vi oss till pickhult idag igen.. Mogge skulle gå ner i rolands smörgrop och kolla under bilen , det är nått konstigt som låter och skulle byta dimljuset..
Vi passa på att fika och Sivs goda kakor... Shit vad dom är goda.. Tuwis hade myror i rumpan idag me när vi va där.. Hon sprang ut och in, in genom ena altan dörren och hämtade en boll och sedan sprang hon ut genom den andra och la bara alla bollar i en hög på gräset.. Så höll hon på ett bra tag..

Annars har denna dag vart lugn, Mogge är ledig fram till torsdag.. :D

Mina utslag har idag blivit bättre, nu på kvällen har dom börjat klia, ringde och prata med läkaren och har en tid imorrn kl: 11 se vad dom säger.. Nu syns det ju inte så mycket.. Så han kommer säkert inte kunna göra nått.. Men jag har Mogge med mig så han kan intyga hur hemskt det såg ut.. :/ usch vad ont det gjorde igår...Inget skoj...

Nää ska nu umgås lite med min blivande man här kommer lite bilder från balen i lördags på min fina kusin och bilder från gårdagen i picket.. :D

Ha en fortsatt trevlig Måndag

Pöss på er

 

Kim dansar med henne i den svarta kläningen med den vita rosetten.. :D

 

 

 

Såååå fina

 

 

Sparka boll e skoj

 

Pappa ska nicka

 

Finaste

 

Roland o Tuwis

Våran fining

Älskar dig massa snuttan...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0