Mys fredag

Även i natt så sov Tuwis i sin säng hela natten, kom in till oss vid 7.15 och somnade om igen vaknade vid 9.30 när Mogge kom in och sa hejdå för ha skulle till jobbet.. men jag och Tuwis låg kvar i sängen, tappa inte hakan nu, enda till 11.15 ca.. Kolla lite tv vi busade och myste,. Det va såå mysigt.. Upp och äta frulle.. Sen gjorde vi vad vi ville, jag rensade Tuwis garderob och plockade ut utväxta kläder, det va endel.. Ska sälja lite och resten går till hjärta till hjärta!!
Vi har dansat och sjungit massa idag, det är såå skoj.. Tuwis älskar musik lika mycket som ja o mogge.. Det är toppen.. För musik får en msk att må bra. och ja och mogge skulle aldrig klara oss utan musik i våra liv.. Usch så tråkigt.. Här hemma är det musik på nästan hela tiden, ibilen är det musik på ja över allt..
Vi käkade lite lunch och sedan gick vi en promenix.. Skönt väder ännu skönare om det inte skulle blåsa så mycket..

Mogge jobbar till 19, så då blir det fredags mys på hög nivå, jag o tuwis har bakat kladdkaka, skalat potatis till potatisgratängen o ska steka på lite kött.. låter gott va??
Nehe ska ge tuwis ett äpple..

Ha en toppen fredag

pöss på er

http://edsvikenf.blogg.se/images/2009/1315589624_60958217.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0