Skolan är slut

Japp nu är ja nyss hemkommen efter ett prov i skolan som gick åt helvete med andra ord.. Usch.. Jag vart helt ställt och fattade inget,, Allt kändes helt främmande för mig.. Men vi får väl se, hoppas jag slipper komplitera nått för isf är skolan inte slut och det kommer bli den första gången ja behöver komplitera, hålla tummar o tår att ja slipper.. :S

Sool i dag me, Tuwis är på dagis nu, ja skulle bra hem och kolla igenom allt så allt verkligen är klart för skolan, ska skriva lite omdömen, ett måste iför varje avslutad kurs..

Mogge jobbar till 18 idag, och sedan ska han klippa sig, så han är nog inte hemma förrens kl 19 då blir det åter igen PW i spåret.. Idag har ja träningsvärk kan ja lova er, hur jäkla otränad få man va..iof så gick ja väldigt snabbbt igår och sprang lite me och det har ja inte gjort i hela mitt liv så kanske inte lustigt att jag är lite öm ikroppen.. :D hihiih Men det är skönt, skön smärta då vet man att det har hjälp och att man gjort nått.. Känns mycket bra i själen.. :D
Men idag ska ja bara ta ett varv tror ja och sedan lite sittups efter, låter väl inte illa.. Lite mjukstart så här i början..:D

Nähe, tror ni ja hinner bädda sängarna me.. hoppas.. Tuwa ska hämtas 14.30 efter mellis och just nu sover hon på dagis.. :D Snurpan då, som va såååå trött i morse ville inte vakna inte ja o mogge heller iof men ett måste tyvärr.. :D

Nehe, ha en bra torsadg njut av solen även att det blåser storm..

Pöss på er

http://hallonpajen.files.wordpress.com/2008/11/sol1.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0