Soligt idag.. :D

Ja natten har vart toppen, Tuwis kom in och skrämde mig vid ca 7 men somnade om igen och vaknade vid 9.30, lyx va?? hihih Det va nog rekord kan ja lova er... Vi vaknade av Mogges mobil hade inte den ringt hade vi nog sovit ännu längre!! hihih

Men efter det viller tuwa äta frulle inte frukost, jag försökte förklara för henne att frulle o frukost är samma sak med det ville hon inte acceptera.. Så det tog kanske 15 min innan hon ens smaka på frullen.. :D Knäp stare.. :D

Men efte hon smakade skulle hon inte ha eller äta vid bordet utan hon skulle sitta på golvet och äta.. Ja hon e lite rolig om man säger så och omständig.. Men ja fick ge mig efter ett tag även att jag inte gillade det men hon åt iaf och det är väl det viktigaste..
Vid tolv hugget så kom syster och charlie och lina och Theo, vi skulle busa.. Tuwis vart överlycklig av att träffa barn, va ju ett bra tag sedan hon va på dagis... :D

Vid 14 ca så kom Ankan och Aimee me och vet ni vad ankan hade med sig, hihihi Cupecakes, inget gott va Lina??? Fy bublan va gott det va, shit va duktig hon e.. Där har ni en som kan baka vill ja lova.. :D

Ankan drog hem runt 16 eller nått Lina en stund senare, syster va kvar till 17.30 vi tog en promenix till affären och handlade lite middag idag vart det pasta,kassler gratäng mums fillibabba.. :D

Mogge jobbar slutar nu 20.00, trodde dagen skulle bli seg men icke med dessa brudar på besök.. En underbar måndag.. :D

Imorrn börjar allvaret för mig, jobb 14.30-21.15 sen rullar det på enda till v.32..  Skönt med pengar i kassan men jobbigt och va i från Tuwis så mycket som ja kommer vara speciellt när man är van att umgås me henne flera timmar per dag..men men jobba måste ja och pengar får vi, både till att göra roliga saker, till bröllopet och att handla lite kanske men mest spara till bröllopet.. För vårat bröllop kommer bli det finaste.. :D Kanske får byta färg me på det..turkost har vi märkt är skit svårt att få tag på, speciellt den turkosa ja vill ha.. Både till tärnklänningen, mogges plastrong och slipsarna, men även till dekorationen på festen.. Så vi är lite inne på rosa och grått.. Blir väl snygg eller vad tror ni!??  Men vi bestämmer oss när vi är och köper klänningarna.. :D

Nä nu kommer baby hem ska mysa lite me honom ha en bra måndags kväll.. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Annie

Det finns jättesöta rosa klänningar på Liten&Fin till Tuwis. Några olika rosa, alla lika fina!! kram

2010-06-21 @ 22:09:02
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0