Storm va de ja.. :D

Ja idag/natt har det verkligen blåsit storm vill ja lova.. Tuwas pool har blåsigt ner så det jar gått hål på den.. Inget skoj.. Bara köpa ny igen.. Om det nu blir sol och bad igen vill säga!!

Mogge började jobba idag vid 10.. Jag och Tuwis låg i sängen enda till 11 ca.. Inte illa va!? Tuwis låg ner då och då.. Shit va trött ja va!!
Sedan upp och äta frulle och sedan va dagen igång.. Tuwis lekte i ca 1h på sitt rum emd sitt kök, lagade met till dockorna och jag styrde med att bädda rent, tvätta och lite annat så kommer sessan helt plötsligt och frågar mig : Mamma, vill du ha jogubbe..:D Såå söt.. Då har hon dukat till mig, henne och dockorna på sirr rum vid bordet.. Jag fick kaffe me..:D Söt ungen.. Hon blir verkligen större och större för varje dag som går.. Mammas sessa!!

Vid 14 så tog vi bussen till Tornby,vi köpte ett par jeans till Tuwis och födelsedags present till Jenny, hon fyller ju 25 år, ska på 25 års fest ikväll.. Ska bli skojigt.. :D

Kl: 16 så slutade mogge så han mötte upp oss på Maxi så vi kunde handla lite vad som behövdes hem, mer än vad ja trodde.. :D
Nu lagar vi mat, Mexiana Lasagne blir det, sedan ska ja börja sakta göra iordning mig inför kvällen.. Ta ett glas vin till en början..:D Har köpt en blandad kompott inför kvällen.. :D Mumma..!! hihih

Här hemma bli Mogge sj, skönt tycker han, ingen kärring som gnäller att det är fighting på tv lr liknande..:D hihi

Näähe ska hjälpa med älskade blivande man i köket..
Ha en toppen lördag för det ska ja ha..:D

Pöss på er

http://renginys.files.wordpress.com/2008/11/drinking-party.jpg

 

http://dizzylicious.blogg.se/images/2009/25_1186589382_58691801.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0