Godnatt

Tuwis sover för första gången på en vecka in sin säng, man märker tydligt att hon börjar må bättre,, Vaknar inte lika mycket och ofta.. Hon har vaknat sedan hon somnade vid 19.30 kanske 5 gånger. Och det e lite för att va hon kan jag lova.. Sista gången hon vaknade så tog mogge henne och lyckades även somna. :D hihi så ja fick se slutet på filmen sj men det gjorde inget.. Är man trött så är man..

Vi såg på filmen Jumper, riktigt bra vill ja säga, har sett den förrut men värd att se igen. Det vart även det vanliga en lördag så här dax om året.. Melodifestivalen sista chansen.. Va det rätt som gick vidare!?? Hmmm ja ja tycker iaf att Jessica skulle gå vidare och det gjorde hon, men ja tycker rock brudarna oxå men så blev det ju inte.. Man förstod väl att pernilla wahlgren skulle gå självklart vidare, lr hur??

ja ja, nää ska sova nu, e en dag imorrn me.. :)

Sov gott och dröm sött för det ska ja.


http://blufiles.storage.live.com/y1pKKlzYAbnZ-17PHVaRoWCQKp0_7_806_3Bqrokxd3eS7NuUuMevWf0knLnHU_A_-oHSmJVCdMzQI

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0