Har ej glömt

Nej, jag har inte glömt bloggen, men just nu har ja massa att göra.. :D

Det känns toppen och skönt och ha massa att göra, men rörigt... Känner inte att ja har koll på allt..

Har fått ett nytt jobb me, så ja har slutat på räknestickan och börjar på carema östgötagatan ist, där ja hade min praktik och trivdes som fisken i det blå. Känns hur skönt som helts att dom ringde och ville att ja skulle börja!! Kan man ha mer tur, vissa har inga jobb och ja hade ett tag 2... Lycka.!! Men nu är det Mogge som måste ha turen me...Hoppas!!

Skolan är det full rulle på, hur mycker som helst att göra, grupparbete, enskilda arbeten och snart apu. och nu fyller min sessa år.. Så full rulle på bakning och liknande..

Men nu ska ja kolla på fuskbyggarna.. :D

Ha en bra onsdag

Pöss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0