Måndag slut...

Jaha då va denna dag slut me..vart tar dagarna vägen..iof ska man inte klaga att tiden går fort för då blir det vår och sommar snart:) och hur underbart e inte det!!!!? När ja kom hem i fm efter kurator,och måste bara säga att det va så skönt och prata idag..när ja satt där så insåg ja sj att jag har stärkt mig sj..lärt mig leva med min sjukdom..knte spra den ta så mycket plats i kraft som den har gjort..den finns där men får inte all focus längre och det känns skönt...Det e så ja vill ha det..ja vill inte se mig sj som ett offer eller attmin omgivning ska göra det heller...umen finnas där när ja behöver er!!! Och det vet ja att ni e...kan knte ha bättre vänner ön vad ja har..är så lycligt lottad!!!!:) åter till fm när ja kom hem så åt vi lunch, tuwis va trött så vi bestämde att vi skulle gå ut och gå en sväng efter lunchen..det tog längre tid än planerat..Tuwis har tyvärr kommit in i värsta trotsen just nu... Inget skoj för varken henne kr oss..för vi ger oss inte kan ja lova...det är många gånger hon har hamnat på mattan idag..och när hon blir så arg när hon inte får som hon vill lr när man säger nej så alias hon lite, lr när hon hamnar på mattan så börjar hon sparka på dörrar o saker...men det e en period alla barn ska gå igenom...hoppas inte det håller i jätte länge...men hon e mammas. Sessa...shit vad ja älskar henne!!!! Em vart det veckohandling på maxi, stötte på Annie och Ellie så det vart att tjattra ett tag,skoj!!! Sedan hem och göra flygande Jakob ,, mumma..tuwa åt mycket mig vad hon har ätit nu på en vecka..men nästan bara kyckling..gullinge.. Imorrn tisdag menas skola och ja ska på arbets intervju me :) inför sommaren och extra..bra va!? På kvällen ska vi åka och fira Ellioth so fyller 2 på onsdag...skojigt Tuwis ska även till dagis imorrn första gången på 3 veckor..peppar peppar att det funkar för det e mogge som ska lämna... Nää nu ska ja kolla på America Idol och sedan sängen.. Godnatt på er pöss

Kommentarer
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

det bästa med trots är att den går över....;=)



kram

2010-03-09 @ 20:06:40
URL: http://erica.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0