Onsdag

Ja denna onsdag har bara sprungit förbi, skola idag me..social Omsorg på schemat har idag pratat om olika funktionshiner..ett väldigt intressant ämne ..och shit vilken klass vi e mer heta diskutioner hela tiden!!! Men det e riktigt skoj!!! Efter lektionen alltså vid 12 så tog vi en kort lunch pause och sedan va det tajm att sätta sig med grupparbetet..det e så tråkigt när inte alla i gruppen e närvarande..men men vi som va fick massa gjort ndes oss nästan framme vid mål och det e super skönt..seminarie om 2 veckor så det e lite stressat..men vi klarar det...va i skolan till 15 idag så huvudet har vart ganska tungt idag men men..Kom hem vid halv 4 tiden möttes av en glad sessa..som saknat sin mamma!!! O en mamma som saknat henne!!! Mogge höll på att laga mat kasande vart det,riktigt gott för ja va såååå enormt hungrig..hade ju inte ätit nått sedan frullen kl:7 em har ja vart seg,men den har endå innehållit bad av snuttis,vi har busat , läst böcker ..hon e helt underbar min lilla tös... Hon somnade som en stock vid halv 8 och har inte vaknat en ända gång sedan dess, håller det på att ändrar? Ska hon börja sova bättre nu? Isf va skönt:) peppar peppar.. Har nu på kvällen suttit o tittat på programmet funskbyggarna på TV4 ,vilka svin det finns..va dom kan ställa till me besvär!! Lider med familjerna så drabbas av dom!! Ligger nu i sängen och ja måste somna, klockan ringer klockan 5 imorrn bitti ja ska göra mitt första arbetspass på min nya arbetsplats..börjar 7 och jobbart till 14..ska bli skit skoj!!! Så nu måste ja sova...godnatt!! Pössar

Kommentarer
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

vi kollade också på fuskbyggarna...min kille (man) är hantverkare och han tycker det är rent vidrigt hur vissa gör mot folk!! Men det är ju ett bra program, många som får upp ögonen för det osv..



kram

2010-03-11 @ 02:00:30
URL: http://erica.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0