Bröllopstårta Vs Bröllopsbakelse Vs bröllops cupcake

Haah ha det är den del man har att fundera över, vi va ju inne både Mogge och ja på en stor vit hög enkel stilren tårta.. Som sagt en vit med enkla turkosa detaljer.. Men nu sedan jag & Annie va på "bröllops" mässan på IKANO huset så har ja kommit på andra tankar..varför ha så traditionellt?? De vill ju varken ja eller Mogge.. Så nu har vi/ja surfat runt lite och kollat läget fått mer förslag och kött på benen, men bara hitta nån som kan göra så som vi tänkt oss och inte till överpris..

Antingen, bröllopsbakelser till gästerna och en minda bröllopstårta till oss, eller bröllops cupcakes eller åter till en bröllops tårta.. Hmmm men tur att det inte är nu den 28.e Maj vi gifter oss.. Lika velig som alltid.. hihihi Beslutångest!!

Vad tycker ni??

Lite bilder som faller oss i smaken och som gjorde oss mer sugna..:D

 

 

Dessa gillar ja bäst:D

 

 

och dessa..

 

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, jag tyckte att den som det ser ut att va orkedié på toppen var super fin fina :)

2010-05-24 @ 19:47:38
URL: http://czachrisson.blogspot.com
Postat av: Angelica

Jag kan nog göra de översta! :) Dekorationsblommorna är med största sannorlikhet gjorda av sugarpaste - någonting som jag övar på att arbeta med!



Jag har tyvärr ingen tid alls denna vecka att ses :( Men nästa vecka kan jag mån, ons, tors och fre! Då skulle jag ju kunna baka lite cupcakes till dig :)

KRAM KRAM



ps håller tummarna för att det blir bra med ert badrum... vattenskador är ju inge kul!!

2010-05-25 @ 18:27:08
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: emelie

jaaaaaa va sött!!! klart ni ska ha små istället!

himla bra ide verkligen!!! helt såld. asa fina:)

2010-05-25 @ 20:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0