Kväller...

Ja måndag kväll redan, jag har en utslagen sessa brevid mig i soffan.. Hon e såå trött..

Intervjun gick bra, får inte reda på direkt om jag var Godkänd som vikarie inom Linköpings kommun, men det hoppas ja.. Hon skulle ringa och höra med miga referenser och så.. Såå håll tummarna för mig...

Efter jag hade vart där uppe så va det 30 min tills min buss gick så jag gick ner till Fia på Krinolin och tittade lite mer på brudklänningar, men den ja har valt är såååå fin.. Och det känns rätt så nu har fia hängt undan den åt mig.. :D Nu är det verkligen igång.. Jag längtar... Men det är såå långt kvar .. men hoppas året kommer gå fort men det tror ja.. Det brukar åren göra..

Hämtade Tuwis på dagis vid 14.30, do va dom ute, men vi fick med oss en påse ( sagopåsen) så hon ska ha med sig en saga till dagis imorrn som dom nu ska läsa denna vecka.. Skoj.. Så vi får se vad hon väljer här senare.. :D Ja tror ja vet om ja känner min dotter rätt.. Står mellan 2 olika..

Eftermiddagen har vi spenderat utomhus, vi har cycklat, bakat kaka, klippt gräset och bara haft skoj... Såå skönt är det ute,, Men saknar solen massa nu!! Nu kan det väl bli sommar, snälla.. !?? Eller hur!??

Vi har ätit middigar jag och Tuwis, vi va såå hungriga så vi kunde inte vänta tills Mogge slutar som han gör nu.. kl: 18.. Blir lite sent me för Tuwis.. Så han har en matlåda i köket!!
Jag har oxå hunnit dammsuga, känns bra.. :D

Imorrn upp tidigt, utvecklings samtal på dagis om Tuwis kl: 8.00-8.45 ca sedan skolan för min del..Blir stressigt men men så är det.. :D

Ha en bra kväll, blir inget mer bloggade från mig idag, idag är det mysfaktor 100 här hemma... :D

Puss på er


http://www.drombruden.se/gui/illustrationer/ill_brudklanningar.gif

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0