Torsdag

Ja natten tillidag va det stor skillnad på från natten till igår... Tuwa sov men pratade massa i sömnen som hon inte brukar men men,,, Mycket bättre.. Inget som gjorde att vi inte kunde sova.. Mogge somnade inne hos Tuwis igår när han sövde henne vid 19.30 så jag fick en kväll för mig sj.. Hann göra saker för mig sj, tog en lååång och skön dusch, kollade på alla mina program på tv:n åt lite glass, fick burra upp mig i soffan på divanen somannars brukar va Mogges plats.. Det va skönt.. Gick in och la mig vid 23 tiden Mogge kom in vid 01 tiden.. Mys...

Idag har Tuwis vart på dagis även örat igår, men idag hade hon inget ont, hon tröck själv på den och ja fick trycka ingen feber.. Så det va grönt.. Skönt ..:D
Dom hade idag Bu & Bä kalas på dagis, och det har ju Tuwis pratat om en hel del, så det va tur att hon inte va sjuk idag..
På kalaset hade dom fått hjälp till att sätta upp balonger över allt på dagis utomhus me, dom fick isglass, kalas hattar och balonger.. Barnen hade verkligen gillat det.. :D Tuwis va så stolt över sin ballong.. :D Mammas skrutta..

Efter dagis vid 13 tiden så kom Mamma, Nikki, Petra och Charlie,, Så det har vart mycket bus och lek, inte vart inne en ända sekund.. Så jag har fått lite färg på bröstet och axlarna idag, underbart!! :D
Va uppe vid centrum och köpte glass, ganska gott i denna värme.. :D Köpte även massa tillbehör till grillningen ikväll.. :D På vägen hem så fick Charlie och Tuwis eller fick och fick dom ville byta vagn.. Så Tuwis låg/satt i Charlies vagn... Skit skoj tyckte hon..

Så Tuwis fick va vaken lite längre idag men men, så är det när Mormor är på besök,, vart gott grillat, mamma , mogge och petra tog en kall öl till och ja sitter nu när Tuwis somnat med ett glad rött.. :D inte illa kan ja lova!!

Imorrn Fredag och nytt läkar besök, är faktiskt lite nervös, bedömnin om hur medicineringen fungerar,, så vi får väl se vad läkaren säger.. Håll tummarna...

Nää ska va lite social nu.. Mamma Petra o charlie ska sova här i natt.. Myss!!

Ha en toppen torsdags kväll.

Pöss på er


 

 

Mammas tjeja går från dagis...:D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0