101114

Japp nu har även denna helg rusat förbi, det går alldeles för fort, ja hinner inte me.. :( Men ja måste säga att ja älskar verkligen när mogge är hemma på helgerna.. Det är ju så sällan nu för tiden.. Underbart att få vakna tillsammans med honom.. Och äta frukost tillsammans alla 3.. älskar´t..:D
Tror han uppskattar det me.. Imorse fick han paket på sängen och en glad dotter brevid.. och sj en puss av både henne och mig.. :P

Fm spenderade vi hemma, vi spelade musik,dansa och bara hade det bra och skoj.. Helt underbart!! Gå i slappis kläder..:D Vid 14.00 så hoppade vi in i bilen och drog bort mot nya blomsterlandet för att köpa nått fint till min pappa.. Trodde faktiskt att detta skulle va större, men lite va det säkert men tyckte inte att det va nått speciellt men å andra sidan så va det så himla mycket folk så man gick in och tog det man skulle och man tittade inte så mycket man får åka dit en annan dag när det inte är så mycket folk..

Hemma i Ekängen så bjöds det på mat, mumma... Ja tog 2 portioner och det är inte vanligt.. Men det va mumma och Tuwis åt massa me..:D Efter det tårta.. med jordgubbar på.. Otäckt gott.. :D

Mogge kom och hämtade oss straxt efter 18.. Vi körde hem emelie och på vägen hem så hämtade ja även mina nya jul belysning som ja ska ha i köket i jul, kommer bli så fint med dom nya gardinerna..:D

Nu på kvälls kvisten så har vi slappat kan man säga eller Mogge o Tuwis har gjort det jag har pluggat så nu har ja bara 1 inlämnings uppgift kvar i denna kurs som är den sista.. sedan ett stort prov.. Och på fredag ska ja in och göra slut provet i sjukvårds kursen, snacka om att jag är nervös..:S Peppar Peppar hoppas ja klarar det.. Annars blir ja besviken på mig sj kan ja lova.. Håll tummarna nu igen för mig..:D

Imorrn jobb igen, dag jobbar ja,, Inte så sugen.. Men ack ett måste... Är ju bara en 4 dagars vecka.. Skönt!!!

Nehe, ska dricka lite must och sedan tror ja att det är sängen om inte så väldigt snart!!!

Hoppas alla pappor där ute har haft en bra farsdag

Pöss på er

Mina älsklingar..:D

Älskar er mer än vad ord kan säga!!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0